24 червня в концерт-холі «Оазис» відбувся довгоочікуваний арт-перфоманс від української команди бренду Barba Italiana і його креативного директора Giuseppe de Nardis – AVE ARTUM. Івент відвідали провідні стилісти, майстри та керуючі салонів краси, а також модні дизайнери і власники відомих фешн-брендів.
Міжнародна команда Barba Italiana організувала абсолютно новий формат заходу, який спонукав кожного з гостей зануритися в атмосферу, де зливаються класика і кітч, елегантність з екстремальністю. Натхненням послужила Susan Sontag і її книга ‘Notes on Camp’, де письменниця детально описала сам феномен стилю і його прояви в сучасному мистецтві. Адже саме мистецтво надихає нас творити і виходити за рамки салонних образів, розширювати свою свідомість і розкривати потенціал.
Творча команда Barba Italiana в особі національного технолога Віталія Енгаличева, технолога Ярослава Філіпа, амбасадора Алекса Матирного і гуру перукарського мистецтва, хедлайнера івенту Guiseppe de Nardis підготувала більше 25 неординарних моделей. Кожен з образів втілював в собі ідеї витонченого естетичного смаку до культивованої чутливості і протистояння високого мистецтва, яке передбачає витончену красу, коли стиль «кемп» волає до сміливості і динаміці, протиставляє себе задоволеності, маючи на меті виклик.
У створенні образів також брали участь і молоді дизайнери, які внесли свіжість і екстраординарність в концепцію шоу: дизайнер-модельєр Дан, дизайнер-стиліст Lara OST, молоді дизайнери Лілія Олійник і Кушніров Микита.
Презентація «Золотої» лінійки Barba Italiana
В рамках шоу відбувалася неймовірна магія перевтілень: демонстрація трендових стрижок в унікальній техніці Barba Italiana, гра фарб і квітів, динаміка і натхнення. Всі епохи і культури з’єдналися в квінтесенцію творчості і професіоналізму. Більш того, гості заходу мали можливість продемонструвати свою майстерність укладок на моделях і отримати за найстильніші приємні подарунки від бренду.
Ще одним приємним моментом заходу стала презентація нової «золотої» лінійки бренда, спрямованої на догляд та захист волосся і шкіри від сонця. У лінійку SUN CARE входять продукти як для базового догляду, так і з SPF захистом. Продукція була створена на основі олії золотого фініка, кунжуту і рису, які ідеально зволожують і захищають шкіру від шкідливих UV-променів. Кожен з гостей зміг протестувати продукцію нової лінії на «живих манекенах».
Новий формат, багато емоцій, строкаті фарби і ексцентричність образів зробили вечір живим і незабутнім!
Фотоальбом заходу на FACEBOOK
One thought on “Там, де зливалися культури і епохи, там був AVE | ARTUM …”